Завдання з математики - 4 клас



Задачі
1.Розв'яжіть задачу.
У їдальню привезли 4 ящики помідорів по 7 кг у кожному і 5 ящиків огірків по 8 кг у кожному. Скільки всього кілограмів овочів привезли в їдальню?
2.Розв'яжіть задачу.
У їдальню привезли 4 ящики помідорів по 7 кг у кожному і 5 ящиків огірків по 8 кг у кожному. Скільки всього кілограмів овочів привезли в їдальню?
3.Розв'яжіть задачу.
У їдальню привезли 4 ящики помідорів по 7 кг у кожному і 5 ящиків огірків по 8 кг у кожному. Скільки всього кілограмів овочів привезли в їдальню?
4.Розв'яжіть задачу.
У їдальню привезли 4 ящики помідорів по 7 кг у кожному і 5 ящиків огірків по 8 кг у кожному. Скільки всього кілограмів овочів привезли в їдальню?
5.  Розв'яжіть задачу
Робітник обробив 210 деталей за 3 години. Скільки деталей він обробить 6 годин при тій самій нормі вироблення.?
6. Розв'язати задачу.
16 учнів принесли до класної бібліотеки по 2 книжки, а кілька — учнів по 3 книжки. Усього учні принесли 71 книжки. Скільки учнів принесли по  3 книжки?



Приклади
1.Обчисліть приклади.
630 + 90             470 + 200 - 450                1 м 60см + 40см
530 + 440           (920 - 600) + 50                 6 дм 5 см - 3 см
980-520              (600+ 40)+ 60                    2м10см + 25см

2.Обчисліть, записуючи числа у стовпчик.
308-169                 768-267                     800-439
315 + 567               464 + 148                 537-148

3.Обчислення значення виразів.

0:7 + 9:1                                     800 : 10 + 4
200:100 + 50 .10                        575- 400:400
42 . 10 +100                               100 . 8 – 10 . 4
90 . 10 :100                                 2 . 10 . 0
200 :10 . 1                                   600:100 . 4

4.Розв'язати приклади.
32 3                                     240 4 + 50: 10
160• 4                                   575-3 • 126
2 8 5                                 23 см   4
(2 + 70): 8                             1м-25мм

5.Розв'язати приклади.

100 : 4 + 63 : 9           413-45:3                      78 : 2 - 6                        
316 - 280 : 4               42 : 3 – 9                      36 :3 + 19
654 + 98 : 7                531 - 360 : 6                 70 : 5 • 4

6.Розв'язати приклади.
90:15                           96:6           
348-175                  23 4                  
420 : 7                           0 6 + 1 9    
849 + 128               700 : 7 + 100 • 5

7. Визначити порядок  дій  і знайти значення виразів
 27 ∙ 7 – 225 : 5 + 287                       159 : 3 + 47 ∙ 9 - 289






                                            Рівняння


1.Розв'яжіть рівняння.

310 - х = 70                      х +70 = 490



2.Розв'яжіть рівняння.

х + (540 + 20) = 870                                730- х= 110

3. Розв'язати рівняння.
        х : 4 = 100                                           27 : х = 3

4. Розв'язати рівняння.
х + 20 = 400                            х - 20 = 560

5. Розв'язати рівняння.
 х ∙ (125 + 75 ) = 800                ( 725 + 75 ) : х = 40

6. Розв'язати рівняння.
12 ∙ z = 80 + 28                           ( 68 + 37 ) : х  = 15
 7. Розв'язати рівняння.
600 : а = 300                              900 : у = 300







Геометричний матеріал
-Знайдіть периметр прямокутника зі сторонами 4 см і 3 см.

-Довжина прямокутника дорівнює 6 см, а ширина — у 3 рази менша. Зна­йдіть периметр прямокутника.

-Накреслити квадрат і прямокутник з периметром  20 см.

 -Накреслити три відрізки: перший — 8 см, другий — у 4 рази коротший, ніж перший, а третій — на 3 см довший за другий.

  - Накресли два відрізки: перший завдовжки 12 см, а довжина другого становить третю частину довжини першого.

-Накреслити три відрізки завдовжки - 4 мм;  3 см 5 мм;  1 дм.

Обчислити периметр прямокутника, якщо його довжина в 2 рази більша від
      ширини, а ширина дорівнює 4 см.












                                  Підсумкова контрольна робота з математики



                                                                  І варіант

Задача

Маса 6 ящиків із сливами 66 кг. Яка маса 8 ящиків з яблуками, якщо 1 ящик з яблуками на 3 кг легший, ніж ящик зі сливами?

Приклади

84 : 7                 72:24                   2•27                

90 • 2               180:20                   56- (80:5)+24

Завдання

Постав знак <, >, =

45м ... 5 м  

43 год ... 2 доби

2 дм 3 см ... 32см

Завдання

Периметр трикутника 100 см. Довжина  однієї сторони 20 см, а другої – 50 см. Знайди довжину третьої сторони

Задача*

Із двох кущів зібрали 24 кг малини, причому з другого – у 3 рази більше, ніж з першого. Скільки кілограмів малини зібрали з кожного куща?

ІІ варіант

Задача

Наталка купила на 90 коп. 6 зошитів. Скільки вона купить альбомів, якщо альбом дорожчий від зошита на 15 коп.?

Приклади

72:3+18         72:6                   150:30               

45:15              80 • 2                 3•36

Завдання

Постав знак <, >, =
45см ... 50мм  
48 год ... 2 доби

2 м 3 см ... 320 см

Завдання

Периметр трикутника 120 см. Довжина однієї сторони 3 см, а другої – 40 см. Знайди довжину третьої сторони.

Задача*

У Оленки та Іринки 20 дисків, причому в Оленки  їх у 4 рази більше, ніж у Іринки. Скільки касет у кожної дівчинки




ЗАВДАННЯ НА ЛІТО



МАТЕМАТИКА

Розглянь розв'язання задач на визначення тривалості події, її закінчення та початку.
Задача 1. Перерва розпочалася о 10 год 10 хв і закінчилась о 10 год 30 хв. Скільки часу тривала перерва?
10 год 30 хв - 10 год 10 хв = 20 хв
Задача 2. Перерва розпочалась о 9 год 15 хв і тривала 10 хв. Коли закінчилась перерва?
9 год 15 хв + 10 хв = 9 год 25 хв
Задача 3. Перерва тривала 30 хв і закінчилась о 10 год 35 хв. Коли розпочалась перерва?
10 год 35 хв - 30 хв = 10 год 5 хв

1023. Сонце зійшло о 7 год 55 хв ранку, зайшло о 4 год 16 хв вечора. Визнач тривалість дня.

1024. Магазин продав до перерви 37 ящиків яблук, а після перерви 23 таких самих ящики яблук. Після перерви продали на 168 кг яблук менше, ніж до перерви. Скільки кілограмівяблук продали окремо до перерви і після перерви?

1027. 1) Сонце зійшло о 6 год 35 хв. Тривалість дня 11 год 10 хв. визнач час заходу Сонця.
2) Тривалість дня 16 год 17 хв. Сонце зайшло о 9 год 5 хв вечора. Визнач час сходу Сонця.

1030. Розглянь розв'язання задачі на визначення часу.
Учні виїхали на екскурсію 7 вересня о 10 год ранку, а повернулися 15 вересня о 8 год вечора. Скільки часу вони пробули на екскурсії?

Розв'язання
Екскурсія розпочалася, коли минуло 6 діб 10 год від початку вересня.
Екскурсія закінчилася, коли минуло 14 діб 20 год від початку вересня.
14 діб 20 год - 6 діб 10 год = 8 діб 10 год

1031. Гетьман українського реєстрового козацтва Петро Сагайдачний помер 20 квітня 1622 р. Скільки минуло часу з дня його смерті до сьогоднішнього дня?

1032. З пункту А поїзд вийшов 22 травня о 6 год вечора і прибув у пункт В 25 травня о 9 год ранку. Скільки часу поїзд був у дорозі?

1033.  Теплохід ішов від Севастопоял до Одеси. Коли він пробув у дорозі 2 год 45 хв, йому залишилося йти на 13 год 10 хв більше, ніж він ішов. За який час теплохід має пройти шлях від Севастопоял до Одеси?


Додаткові завдання для 4 - го класу 

(період виконання з 20.12.16 до 16.01.17 )


1. Розв’яжи приклади.
   924 : 3                                 520 – 20 ∙ 3
   511 : 73                               (630 + 90) : 3
   816 : 48                               1т : 5
   29 ∙ 23                                 1ц – 5кг

   820 : 4                                  140 + 60 ∙ 5
   588 : 84                                (240 – 40) : 4
   713 : 31                                1ц : 5
   27 ∙ 23                                  1т – 5кг

    3400 – 20 ∙ 50 + 600                   138 ∙ 24
     70 ∙ (300 + 2700) : 100                52 ∙ 36
     480 : 10 + 125 ∙ 4                        912 : 48
     ( 492 + 18 ) : 3 ∙ 2 – 160              696 : 24


924 : 3                              5600 : 10 · 100
511 : 73                            340 · 1000 : 100
816 : 48                            6732 – 351 – 485
29 · 23                              456 + 789 + 2378


820 : 4                                  680 · 100 : 10
588 : 84                                450000 : 1000 · 10
713 : 31                                5635 – 343 – 457
27 · 23                                  386 + 457 + 3494

Обчисли, враховуючи порядок дій:
      437 ∙ 6 – 783 : 9 + 395 =

      398 ∙ 7 – 784 : 8 + 428 =

Розв’яжи приклади з перевіркою.
629 + 275                               152 · 6
940 – 285                               927 : 3
537 + 358                              137 · 7
820 – 374                               924 : 4

Заповни пропуски:
    7440см = ¨ м ¨ см             705м = ¨ см
    3708м = ¨ м ¨ дм              3ц5кг = ¨ кг
    1005кг = ¨ т ¨ кг              9т7ц = ¨ ц
    515мм = ¨ дм ¨ мм            8кг30г = ¨ г
 3120см = ¨ м ¨ см              605м = ¨ см
    5102м = ¨ м ¨ дм               4ц7кг = ¨ кг
    2007кг = ¨ т ¨ кг               8т6ц = ¨ ц
    828мм = ¨ дм ¨ мм             7кг40г = ¨ г


 4048м = … км … м                          
    2603ц = … т … ц
    4027к. = … грн. … к.
   15 год 48 хв + 3 год 15 хв
    1635м= …км …м
    2т34кг = … кг           
    7023к. = … грн. … к.
   17 год 38 хв + 2 год 24 хв

5080кг = …т …кг
3ц 15кг = …кг
340ц = …т
540ц = …кг
1025мм = …м …мм
475мм = …дм …мм
2год 25хв = …хв
126хв = …год …хв


3060кг = …т …кг
5ц 32кг = …кг
680ц = …т
430ц = … кг
2034мм = …м …мм
678мм = … дм …мм
3год 24хв = …хв
189с = …хв …с

Порівняй вирази:
   7546 … 7000 + 500 + 60 + 4
   356008 + 500 … 356508
   32000 : 100 : 4 … 10 ∙ 80
   43850 … 34805
   47000 … 407000

4682 … 4000 + 600 + 20 + 8
    935001 + 400 … 935401
    36000 : 100 : 4 … 90 ∙ 10
    56730 … 65703
    302000 … 32000



2. Розв’яжи задачі.
 -  В ящики по 10кг і 5кг розклали 400кг огірків. П’ятикілограмових ящиків було 24. Скільки знадобилося ящиків місткістю по 10кг?

-Виноградний сік розлили в 50  великих і 25 менших банок. Місткість великої банки 3л. Яка місткість менших банок, якщо соку було 200л? 

-Сума трьох чисел 756. Одне число дорівнює 192, а друге – на 38 більше від нього. Знайди третє число.

-Сума трьох чисел 956. одне число дорівнює 292, а друге – на 48 більше від нього. Знайди третє число.

-Купили 500г насіння: 8 пакетів насіння огірків, по 50г у кожному, і 4 однакові пакети насіння  редиски. Скільки грамів насіння редиски було в одному пакеті?

-До магазину привезли 600кг фруктів: 25 ящиків яблук, по 10кг у кожному, і кілька ящиків груш, по 7кг у кожному. Скільки ящиків з грушами привезли до магазину?

-Із 12кг борошна виходить 16кг хліба. Скільки кг хліба вийде з 96кг борошна?

-Із 9кг вершків отримали 2кг масла. Скільки кг масла можна отримати із 108кг вершків?

-Під час чищення 7кг картоплі у відходи йде 2кг. Скільки кілограмів відходів буде після чищення 42кг картоплі?


-Із 12кг борошна виходить 16кг хліба. Скільки хліба вийде з 96кг борошна?


 - У цистерні було 750л молока. З неї відлили молоко в 7 бідонів по 34л у кожний. Скільки літрів молока залишилось в цистерні?

  - Школярі зібрали 622кг яблук. У шкільну їдальню вони відвезли 350кг, а решту яблук поклали у ящики по 8кг у кожний. Скільки потрібно було ящиків?

-Всю дорогу туристи пройшли з однаковою швидкістю за 2 дні. В перший день вони були в дорозі 9 год., у другий — 6 год. Всього за два дні вони пройшли 75 км. Скільки кілометрів вони пройшли в перший день та другий окремо?

-Весь шлях школярі пройшли з однаковою швидкістю за 2 дні. В перший день вони були в дорозі 10 год,у другий 7 год. Всього пройшли 102 км. Скільки кілометрів пройшли учні першого та другого дня окремо?

-Поїздом туристи проїхали 408км, автобусом проїхали у 8 раз менше, ніж поїздом, а пішки подолали на 24км менше, ніж автобусом. Скільки всього кілометрів поїхали і пройшли пішки туристи?

-З дослідних ділянок юннати зібрали 720кг капусти, цибулі у 5 разів менше, ніж капусти, а часнику на 65кг менше, ніж цибулі. Скільки всього овочів зібрали юннати?


3.Розв’яжи рівняння.
    х : 17 = 36                             831 – х = 192

   х : 15 = 47                             х – 236 = 485


4. Завдання
-Накресли відрізок КМ довжиною 100мм. Познач на ньому точку А так, щоб довжина відрізка КА дорівнювала 1/4  довжини відрізка КМ.

-Накресли відрізок АВ довжиною 90мм. Познач на ньому точку М так, щоб довжина відрізка АМ дорівнювала 1/3 довжини відрізка АВ.


Математичний диктант
Запиши числа:
  Триста сорок п’ять одиниць другого класу і двісті вісімдесят чотири одиниці першого класу;
  П’ятсот тридцять сім одиниць другого класу;
  Чотириста тисяч двісті сім
  Наступне число  числу 34562
  Записати попереднє і наступне числа до числа 5999
  Розкласти на розрядні доданки: 8075










 






Немає коментарів:

Дописати коментар

Архів блогу